Újabb élménybeszámoló Berlinből, a lányok DREZDÁBA kirándultak:

„Kedves Tanárnő!
Nem rég értünk haza a szállásra. Reggel én 7-kor kezdem a reggeliztetést, Reni déltől a bárban fog dolgozni.
Sajnos nem úgy alakult a kirándulás, ahogy szerettük volna, az időjárás közbe szólt. Nagyon erős és hideg szél fújt, ettől nagyon nyűgösen indultunk el felderíteni a várost.
A busz 10:35-re ért be a főpályaudvarra, elég sok időnk volt a városnézésre, mert csak 21:10-kor indult vissza a berlini buszunk.
Megvettük a napijegyet, amit ki is használtunk, mert az időjárás miatt sokszor inkább a villamost választottuk segítségül. Először a Grosser-kertbe mentünk, ahol ámulatba estünk a szép virágok és a rendezett kert miatt. Folytattuk sétánkat az Altmarkt felé. A téren nagyon kis hangulatos vásár fogadott, olyan karácsonyi vásár. Találtunk egy lángosos bódét, ahol megkóstoltuk, milyet is csinálnak itt…hát ettem már jobbat.
Az ebédünk után bevetettük magunkat az Óvárosba. Zwinger Palota, Operaház, Brühl-terasz. Sajnos minden felújítás alatt áll, így még jobban letört minket a hangulat. A híd tisztára fel van túrva, nem is sétáltunk át rajta. A Frauenkirche-hez érve már annyira fáztunk, hogy beültünk vele szembe egy kávézóba, teázni. Átmelegedve indultunk is tovább.
Innentől kezdve a főbb nevezetességeket láttuk, így felültünk a villamosra, átmentünk az Elba túloldalára, ahol nem messze az Albertplatz-ig jutottunk csak.
Ezután egy 1/2 órás villamosozásra indultunk, nyugat felé. Már lassan úgy éreztük magunkat, hogy Budapest belvárosából Nagytétényig kimentünk volna. Délután 4-5 óra között lehetett, amikor az eső is esni kezdett.
Már egy pár napja emlegettük, hogy rántott húst kéne enni meg egy kis lecsót. Egyszer csak szembejött egy étterem, Schnizz néven, ahol csak rántott húst lehet kérni különféle szósszal. Nagy szerencsénkre volt magyaros rántott hús, lecsó mártással. Jól meguzsonnáztunk, majd visszaindultunk a belvárosba. – az eső továbbra is esik.
Az esti program már nem volt más, mint melegedni. Így boltról, boltra jártunk. Benéztünk a primark-ba, a Rewe-ben vettünk akciós Almdudlert. Lassan, de 8 óra után visszaindultunk a pályaudvarra.
A város összességében szép. Csak kár, hogy rossz időt fogtunk ki.